خرید و قیمت کابل شیلد

خرید کابل شیلد یا دریافت قیمت کابل شیلد

کابل شیلد پرتو الکتریک چیست؟

کابل برق شیلد دار، از یک لایه زره اضافی برخوردار است که ایجاد حفاظت بهتری را امکان‌پذیر می‌سازد؛ اما همچنین باعث افزایش قیمت می‌شود. کابل شیلد پرتو الکتریک مقاومت بیشتری در برابر کشش دارد و می‌تواند به عنوان یک نسخه تقویت شده از کابل نوری در نظر گرفته شود. قابلیت‌های حفاظتی بی‌نظیر آن، از آنجا که از آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌کند و از نیروهای خارجی دفاع می‌کند، باعث افزایش عمر مفید این کابل می‌شود.

کابل برق شیلد دار در مقابل بارهای الکتریکی، محیط‌های خشن، و امواج الکترومغناطیس، به عنوان یک گزینه مطمئن در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل‌ها برای شبکه‌های مخابراتی، کامپیوتری، انتقال تصویر، و محیط‌های صنعتی ایده‌آل هستند و توانایی تحمل نیروهای خارجی مکانیکی و کشش را دارا هستند.

کاربرد کابل شیلد پرتو الکتریک

کابل برق‌های شیلد دار عمدتاً در محیط‌های با نویز مانند اطراف دکل‌های مخابراتی و ارتباطی، جهت مقاومت در برابر بارهای الکتریکی و شدت امواج الکترومغناطیسی بالا به‌کار می‌روند؛ همچنین در ماشین‌آلات و تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابل نصب در لوله‌های فلزی و غیرفلزی هستند. قیمت کابل شیلد به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، نسبت به سایر انواع کابل، بیشتر است.

مزایای کابل برق شیلد دار

انواع کابل برق شیلد دار نسبت به کابل‌های بدون شیلد از طول عمر بیشتر، مقاومت بهتر در شرایط آب و هوایی و عدم تشکیل یک‌ لایه رسانا و انتقال ولتاژ در حضور رطوبت و مواد روغنی کاربرد دارند. با این ویژگی‌ها، کابل برق‌های شیلد دار توانایی انتقال صحیح داده‌ها و مقاومت در برابر تأثیرات مزاحم را ارائه می‌دهند اما همچنان معایبی مانند سنیگن‌تر و گران‌تر بودن نیست به دیگر کابل‌ها، مواجه هستند. از همین رو خرید کابل شیلد، باید براساس نیاز و کاربری مورد نظر، انجام شود.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت کابل آلومینیومی از مجموعه سیم و کابل پرتو الکتریک

معرفی شرکت پرتو الکتریک

شرکت پرتو الکتریک یکی از برترین تولیدکنندگان کابل‌ها در ایران است. این شرکت با توجه به استانداردها و تاکید بر کیفیت، محصولات متنوعی را با گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی‌های برجسته این شرکت است که رضایت مشتریان داخلی و صادرات به کشورهای همسایه را به همراه دارد.

محصولات این شرکت شامل انواع کابل‌ها و سیم‌های مختلفی هستند که علاوه بر کیفیت بالا، با قیمت رقابتی نیز ارائه می‌شوند. پرتو الکتریک با سابقه‌ی موفق در تولید سیم و کابل، تنوع بسیاری از نظر نوع و سطح مقطع را به ارمغان آورده است. تمرکز این شرکت بر بهبود کیفیت محصولات، اطلاعات استاندارد و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، منجر به کسب گواهینامه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی شده است. محصولاتی با کیفیت برتر پرتو الکتریک در پروژه‌های معتبری نظیر مترو تهران، مخابرات، همراه اول و شرکت ملی نفت و گاز به کار گرفته شده‌اند.

شرکت پرتو الکتریک به رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی توجه ویژه‌ای کرده است که منجر به تولید انواع سیم و کابل با کیفیت و ایمنی بالا می‌شود. محصولات این شرکت، شامل انواع سیم و کابل با انشعاب، سطح مقطع و رنگ استاندارد می‌باشند؛ همچنین شرکت پرتو الکتریک نمایندگی‌های فروش در تمامی مناطق کشور دارد و دارای دو گواهینامه EC و ISO 9001-2008 به جهت مدیریت کیفیت از کشور فرانسه دریافت کرده و در زمینه نوآوری با دریافت تندیس پیشرو برگ زرین، افتخار می‌آفریند . محصولات پرتو الکتریک به کیفیت و تطبیق پذیری بالا معروف بوده و در پروژه‌های صنعتی و تعمیرات گسترده استفاده می‌شوند.

مجموعه سیم و کابل پرتو الکتریک، نماینده رسمی شرکت پرتو الکتریک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید کابل مسی یا دریافت قیمت کابل مسی می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های زیر تماس بگیرید یا به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید.

تلفن تماس: 02133909718
تلفن همراه: 09122181901